ŻYCIE WEDŁUG PLATYNOVA ODC.2

Paris Platynov

Paris Platynov

184 678 wyświetleń129

    odcinek naszpikowany zwrotami akcji i sentencjami, które mogą rozgonić niejedne burzowe chmury :)
    Gościnnie Sebastian i Marcin Kot

    Opublikowany 12 dni temu

    Komentarze

    1. Joshi PL

      Legenda głosi że Paleciak nadal nie oddał butów do siadów

    2. Wiktor Germaniuk

      Stary Parisa grał Brutusa w Asterixie i Obelixie na olimpiadzie stad zamiłowanie do sportu

    3. toronti

      W końcu film na poziomie na tym rozjebanym yt

    4. KondziX

      NAPLECIAK

    5. Kieczup Hielman

      ale masz nos garbaty rozjebany i rude kudły

      1. Kieczup Hielman

        Dam 2 na raz

      2. Paris Platynov

        Kieczup Hielman dzięki za pieniążki synku ❤️ pamietam o łapce w dół za to tez płaca ! Hehe

    6. Lizak40

      elo masz syna?

    7. Karol F

      No kurwa nic mnie tak nie motywuje do rozjebania jak Paris na siłce i Zed na midzie

    8. Prawilny Człowiek

      Ty mordo wygladasz jak grubson xd

    9. Szymon Gymfreak

      Kot z ciebie 😂

    10. Dawid Golo

      PARIS JESTES PIZDA ZBANOWALES MNIE NA TWITCHU A TO BYL PIERWSZY STREAM KTOREGO CHCIALEM '' OBJERZEC'' CHUJ CI W RYJ PO SAME KULE!

    11. mimex3

      3:10 Latający Paleciok!

    12. Tuba__2

      uwielbiam go

    13. Bachu

      ten co swir xd

    14. Dżon Rambo

      kurwa 10 lat na siłowni i 140kg nie wyciśnie hahahaha ja jebie ! :D

      1. Dżon Rambo

        +Paris Platynov po 1 zwiększ masę

      2. Paris Platynov

        Dżon Rambo masz jakieś rady jak to poprawić?

    15. Moto Baron

      Halo, ma ktoś filmik gdzie Paris krzyczy "gangsterskie życie szmato/dziwko!"? Takim dziwnym głosem, mega potrzebne. pozdrawiam

    16. Chop

      Paladyn lvl 75

    17. Łukasz Koczur

      Paris wariacie jakiej kamerki uzywasz co ? :D

    18. lewicki

      ale cie podlało rudy grubasku

    19. Filip

      co za gówno

    20. Piotrek Piotrek II

      Z nosa to delikatnie podobny do nosacza sundajskiego, ale jednak rudy.

    21. Patryk Stasiak

      Te ulana kvrwo czemu masz zalany ryj ? Nie bądź ulana kvrwą !

    22. Jaromir774

      Paris dzięki ze dodajesz filmy bo daje mi to chęci do dalszego szczęśliwego życia 🙂

    23. YT KamilCBRR

      Oł mi broo

    24. Bueno09

      Gdzie Paris streamuje ?

    25. Michal

      SIEMA KIZO

    26. Pawel Kietlinski

      Elo weszles na bombę?

    27. Kacper Antoniuk

      popraw troche audio :D

    28. jonas7577

      Mówisz jak jebany Makłowicz

    29. Aleksy Dobrodziejow

      Zajebisty odcinek. Ja jebe

    30. Chees Official

      Kiedy trening po 5 ? XD

    31. Janusz Miszka

      hahahaha

    32. Kacper H

      jak ja nigdy Cie nie ogladalem to teraz cisne beke :D

    33. MaTciej

      tyle cwiczy a nadal ulany xD

    34. adimati1

      Ciastek prze chuj haha

    35. TANK

      I w dotku z kulfonem

    36. Lalunia

      Będziesz na Bałaganie we Wrocku?

    37. Filipeo

      ŁYSSSYYYYY ULANCUUU

    38. Snayy

      PLATYNOV zrób bluzy itp dla dzieci Giorgio Ulani

      1. Paris Platynov

        Snayy Dobrze już robię !!!!!

    39. mario nowaki

      Pamiętajmy kod paleciak jak jesteś wariatem jak paleciak

    40. Telaw1k

      jebany filozof: "Przekalkulować wszystkie kłody pod nogami i zbić je w jedną tratwę, która będzie płynąć do celu"

    41. SDfeniras SDfeniras

      epickie Wejsciee KULON :P

    42. lumber jacek

      Stary wstał 💪

    43. x DOZO

      jest i mój czar niuch ulubiony :D

    44. Lukasz :]

      fajny odc

    45. Intel

      kiedy mi kurwa 0ddasz pendr4ka ?

    46. Paweł Antończyk

      hahaha ale hujowo łapka w dłul kurwa by cie dobić !

    47. Potwor z G

      Ale z tymi tratwami to żeś tak do pieca dojebał, że stary pijany na golasa telewizor ogląda

    48. Kowalski

      Gdzie jest do kurwy nędzy trening po 5 piwach?

    49. MRK

      ZAJEBIŚCIE KULFONIE PIERDOLONY, ŻE WRÓCIŁEŚ DO REGULARNYCH TRENINGÓW, WPIERDALASZ JAK CZŁOWIEK I SKUŁEŚ DUPSKO OSRANE

    50. Mateusz Wrzosek

      Kurwa jakie mądre słowa

    51. IGW MOTIVATION

      Czekam na odc. 3! :D

    52. IGW MOTIVATION

      To jednak zajebał te buty? xDDDD

    53. Young Snajper

      Paris takie pytanko jak ktoś trenuje sztuki walki to jaką kreatynę i dlaczego?

    54. Andrzej Duda

      Paris ty rudzielcu, nosaczu pierdolony w końcu

    55. h he

      Paris nie dopasowalem pułapu zasięgu I nie wiem co dalej ulana kurwo czemu mnie kłamiesz!

    56. legion93able

      Jo ma haa jo ma soo!!

    57. Radonis

      JU MA HAAA, JU MA SOO

    58. Ludwiczek Anderson

      Hehe pozdro dla Pani sprzątaczki, super kobitka :D

    59. Tomasz GIEBER

      2:21 Black Helicopters :D

    60. Maykel 18

      3:36 kruwa myślałem, że ktos mi na kanał wbij na discrodzie XDDXDXDX

    61. abes619

      Pomocyy!! xd

    62. x mowgli x

      yamaha you ma so pozdrawiam fanow yamachy i pytanie do parisa paris ty strong men czy kulturyst men

    63. mariusz mac

      Burunie

    64. mariusz mac

      Weź se rudy palancie tę łezkę Nike na czole wytatuuj :) :) :) ćwoku

    65. KONTROLA PODATKOWA

      Wie ktoś co to za plecak co ma Paris ?

    66. Maciej Jamuła

      Marcin to jest jednak kompendium przeogromnej wiedzy

    67. Stefan Padaczka

      Filip Kulfon, bardzo przyjemny vlog. Widze rowniez, ze kolega zauwazyl, ze masz potecial w ciagnieciu. To zupelnie jak matki typow z twitch chatu xD

    68. 2u Pan

      Ha ha buty zajebali 😂

    69. Damian Adamczyk

      Nie bądź ziomek miękkim ptakiem, ciągi rób wraz z Paleciakiem.

    70. sosna

      Co mu specjalnie zajebal buty czy wkrętka .

    71. Szwadowsky

      Kurwa jak WuWunio :D

    72. Ola Traczyk

      Rudy dostanę jeszcze bluzę z początku filmu? Mamusi kupię 💕

      1. Paris Platynov

        Ola Traczyk tak

    73. JamRoDZIK

      JO JUŻ PO TRENINGUUU

    74. Patryk Wiśniewski

      Osom video men xD, tylko wkurwiało mnie to audio momentami ;-;

    75. Tomek Góral

      Siad to on jeden tylko opanował do pały💪

    76. Tomek Góral

      Nie dość że natura go pokrzywdziła wielkim kulfonem to tego jeszcze jest rudy z brodą jak jakiś pierdolony kozojebca

    77. Dzon Dzonson

      Ładnie Cię pojebało!!! Z resztą jak zawsze :) łapka w górę!

    78. CoolBoy PlayGames

      Piękny film xd

    79. 92snow

      To grubson cwiczy xd?

    80. Kamil Retk

      Ulales się

    81. NapileX

      Przestan mi napierdalac tylko to jednej sluchawki

    82. ksiaze ksiazki

      5:00 co to za buty sa? wiem że nike, ale nie znam dokładnego modelu

    83. San

      to już nie to samo :(( wejdz na bombe, to może będziesz bardziej charyzmatyczny i będą zajebiste odcinki jak kiedyś :(

      1. Kciuku

        Obejrzyj vloga u braci pierdolec to sie dowiesz ze juz jest bomba. Upss spojler

    84. plachta awersji

      sorry skonczyles sie :/

    85. Rafulla

      Jaki się nazywasz na Playstation 4 ?

    86. OnlySupport

      krul wrucił

    87. Paweł Baaa

      Zajebisty czarny pas w waleniu konia na ręce

    88. Bitnex

      Kurwa trzeba by zebrać tych wszystkich pokurwieńców z jutuba i odjebać pełnometrażowy film kurwa, toż to by był oscar nobel jak chuj

    89. dr4g0nFLY l

      Nie ufaj łysym, kiedyś mogli być rudzi..

    90. kuba Kożuch

      sranie NA MATKI XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD KOCHAM

    91. Marek Stangrycka

      Zrób trening z warszawskimi koksami Rudy leniu try 💪💪

    92. 9Dede3

      Seba to pierwszy łysy super sayian :DDD

    93. Pabelosse

      Jomaha jomaso!!!

    94. ihon2104

      Czemu ja tej silce zawsze on jest sam lul

    95. Jarl

      Rudy niepojebało ci się coś od tego internetu ?

    96. Johny Sins

      Kurwa ta sprzątaczka to ma nieźle

    97. cegła mety elo !

      kurwa wiking jebany

    98. Bartololo

      No i jak Was nie kochać zjebusy

    99. RafCio

      JO MA HAAA JO MA SOOOO :D

    100. koks2193

      4:39 hahaha