No video

JF - Jakieś filmiki #31

Niepoważny Osobnik

Niepoważny Osobnik

580 888 wyświetleń491

    Dzień dobry.
    FB: facebook.com/Niepowa%C5%BCny-Osobnik-120680645287011/
    Zapytania biznesowe: niepowazny@o2.pl
    Chcesz mnie wesprzeć?
    tipanddonation.com/niepowazny-osob-4680-1
    Insta: instagram.com/exerek/
    0:00 coub.com/view/1n0szo
    0:07 coub.com/view/1le9th
    0:12 coub.com/view/1n5fen Shade - Heart Of A Coward
    0:16 coub.com/view/1n58yp
    0:24 coub.com/view/1n6tys Mortal Kombat
    0:33 coub.com/view/1n9lhj
    0:41 coub.com/view/1n9g76 Punch Out!(Instrumental) - Statik Selektah
    0:47 coub.com/view/1myfh1
    0:53 coub.com/view/1nbrq1
    0:58 coub.com/view/1nb9os Ask The Mountains - Vangelis
    1:06 coub.com/view/1myzjq Sonne - Rammstein
    1:16 coub.com/view/1msgw6 Yeah! - Usher
    1:24 coub.com/view/1n9dyv Watch Me - Silento
    1:31 coub.com/view/1nb62j
    1:41 coub.com/view/1n4cly
    1:47 coub.com/view/1n8uyo
    1:54 coub.com/view/1n8b8w Muzyka z Fortnite
    1:56 coub.com/view/1n1mqd Sth1 Green Hill Zone - Masato Nakamura
    2:02 coub.com/view/1n7r5r Be My Lover - La Bouche
    2:10 coub.com/view/1cxy1m Oh no
    2:19 coub.com/view/1nf420
    2:27 coub.com/view/1n1517 Spoiler (Original Mix) - Hyper
    2:34 coub.com/view/1n2cik
    2:40 coub.com/view/1mrrgl The Next Episode - Dr. Dre
    2:49 coub.com/view/1nauei Hello - Martin Solveig
    2:55 coub.com/view/1n96ui I'm Pickle Rick - Trap City
    3:03 coub.com/view/1m566n
    3:10 coub.com/view/1mdh7s
    3:15 coub.com/view/1nbed0 Открываю пивко, наливаю в стакан, закрываю глаза, сейчас мне будет легко
    3:25 coub.com/view/1n3ev6
    3:30 coub.com/view/1nf0dt
    3:35 coub.com/view/8a422 The Flower Duer - Katherine Jenkins
    3:39 coub.com/view/1mawya
    3:46 coub.com/view/1ndcve Pantegrama - Tony Igy
    3:52 coub.com/view/1n104r You Spin Me Round - Dead Or Alive
    3:56 coub.com/view/1mv349
    4:02 coub.com/view/1n3t2z
    4:10 coub.com/view/1nbays Z Trailera Skyrim
    4:14 coub.com/view/1m76az You've Got A Friend In Me - Randy Newman
    4:23 nie mogę jednak go użyć
    4:29 coub.com/view/1ndd8r
    4:36 coub.com/view/1newx6 Dancin - Aarpm Smith
    4:46 coub.com/view/1n5s0j
    4:53 coub.com/view/1lte78 Watch! - Tachyon
    4:58 coub.com/view/2e78b Comanche - The Revels
    5:04 coub.com/view/1ms9gk
    5:10 coub.com/view/1n8y5m
    5:19 coub.com/view/1mx0e9
    Posiadam zgody od prawie wszystkich autorów powyższych materiałów na użycie ich w mojej składance(wyjątek jbzd, nie da się napisać do twórców).
    Nie jestem właścicielem powyższych filmików. Ja tylko złożyłem je w całość. Moją "pracą" jest wyszukiwanie tych filmów i sklejanie, abyście Wy nie musieli tego robić.

    Opublikowany 16 dni temu

    Komentarze

    1. Niepoważny Osobnik

      Cześć wszystkim, Od razu przepraszam za tak późną odpowiedź, ale dużo spraw miałem do załatwienia i brakowało mi czasu. Nie było dzisiaj filmiku i nie będzie też 4 kolejnych. Mam kolejny wyjazd, o którym dowiedziałem się parę dni temu. Tym razem jest to miesiąc, a nie prawie 4 jak poprzednim razem :) Spokojnie, to nie wakacje :D Tak więc trzymajcie się i widzimy się mam nadzieję za miesiąc(jak będzie jakaś zmiana to was o tym powiadomię).

      1. Dawid Wojacki

        Czy mi się wydawało czy odcinek 32 gdzieś zniknął?

    2. Pysia 646

      Jak ja kocham twoje filmy są idealne zawsze piprawiają humor 💖😏😐

    3. Patryk P

      1.20 Jaka piosenka?

    4. Beauty internal

      1:16 rozjebało 😂😂😂😂😂😂

    5. Linux gryh

      JF - Jebać fortnitete

    6. Adam Szcsap

      Czm nie ma nowych odc? :((

      1. Adam Szcsap

        +Niepoważny Osobnik a spoko

      2. Niepoważny Osobnik

        Wyjazd

    7. AXEL Axel

      Będzie jakiś nowy filmik?

    8. Stokrotka 666

      Jakbyś robił try not to lough, to każdy by przegrał XD

    9. ツĊÄŖÖXĐ

      Ja od asystenta google xd pozdro

    10. Szymon Miazek

      Kiedy nowe JF nudzę sie

    11. olek kryjak

      super koniec hahahahaha

    12. olek kryjak

      hahahahaha!!

    13. Marek XD

      2:05 już wiem jak powstał ten taniec Dzięki xD

    14. bruk xcxc

      3:15 da ktoś linka do piosenki

    15. ღJusti Loveღ -Anime

      hmmmm no ciekawe co tutaj było ,ta zakonica była po dropsach 3:47

    16. asiuniella

      Wie może ktoś, w którym filmiku był ten śpiący koleś przebrany za meksykanina?

    17. l danielx

      1:28 gleba powiedzałem no

    18. Grell Sutcliff

      coraz lepsze piosenki lecą u Ciebie sulfur, sonne

    19. szef23456

      subik leci kolo

    20. szef23456

      myślałem że ten filmik mi rozjebał nerki ale nie to komentarz Sef Rolins ;P

    21. XxFabix2007xX yt

      3:49 jaka nuta ?

      1. Coxick

        opis

    22. l danielx

      1:10 xd ten murzyn

    23. AnonimusPL

      3:19 ktoś wie co ta za piosenka?

    24. Ojciec Chrzestny

      Skąd bierzesz filmy?

      1. Ojciec Chrzestny

        +Niepoważny Osobnik O thx mordo

      2. Niepoważny Osobnik

        W opisie

    25. Piotr Jankowski

      4:49 - ma ktoś link do pełnego filmiku z Banem?

    26. Sebix

      5:18

    27. Aleksander Bień

      2.55 jaka nutka proszę ❤️⚡️🙌

      1. Julka ツ

        Rick and Morty - Pickle Rick (Trap Remix)

    28. Mati G

      0:47 Kiedy jesteś po maratonie Kung Fu Pandy

      1. Damian

        A3alqvalq

    29. Skorpion Angry

      05:08 halo ?XD

    30. l danielx

      2:13 xddd ak-47

    31. Agata Konca Mrówczyńska

      4:16 jprdl 😋

    32. TygrysChaosuYT P

      4:11 XDDDDDDDD *3dit:* thx za serce

    33. TygrysChaosuYT P

      2:11 lol *edit:* o o o o oo o o o dziena za serce!!

    34. Jachu quad vlog

      Jak się nazywa piosenka z 3:15

    35. Василий Иванович Антонов

      Zdravo Brati! Jestem Ruskij 💕💕💕

    36. Mozilla PL

      4:43 BIG GAY DANCE

    37. croksu

      polska nie gotowa na smieszne rzeczy elo

    38. Bartosz Sadło

      0:24 kiedy walczę z bossem w grze... ja=kaczka

    39. black_raven_ PL

      3:17 jak nazywa się ta muzyka?

    40. xFifi73

      Jejkuwspułczuje teku co spał ze shreliem xD

    41. Karliex

      Szczerze, to jeden z najbardziej zabawnych filmów na karcie na czasie 😀😂😍

    42. Tomek Orzoł

      Fajne ale to już stare JF ściąga filmiki z Coub

    43. Morty

      dojebane

    44. Hardbasserzy X

      Ten z kotem i świecącymi oczami to 100% fejk

    45. 4POCALYPS3

      1:07 co to za piosenka

      1. 4POCALYPS3

        +Niepoważny Osobnik ogólnie to wrzucając ten komentarz olsnilo mnie i stwierdziłem że przecież będzie w opisie xD ale i tak dzięki

      2. Niepoważny Osobnik

        Sonne - Rammstein

    46. CzoseG YT

      koniec najlepszy xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

    47. bakpak

      3:46 jaka muza

      1. bakpak

        To nie ta

    48. Hrabia Mostow

      3:15 tytuł piosenki?

      1. Marek Waltek

        Ta nutka to jakiś sztosik w opisie jest podany i jest tam trochę więcej pokazane i tak siadło ale nie mogę znaleźć na yt ):

    49. michał trela

      1:22 co to za nutka

      1. CHERTI

        usher yeah

    50. Rokito

      Like bo był R I C A R D O

    51. Michalows

      5:24 piosenka ?

      1. GTstudio

        Frolic wpisz i powinno być

    52. Pawlo005

      4:40 jaka muzyka

      1. CHERTI

        aaron smith dancin'

    53. hans szynka

      1:18 co to za nuta?

    54. Alan Kowalski

      XD 2:13

    55. Szymon Piwnicki

      1:47 o nie xD Pozdro dla kumatych

    56. JazzY PL

      3:17 piosenka?

      1. Niepoważny Osobnik

        Открываю пивко, наливаю в стакан, закрываю глаза, сейчас мне будет легко

    57. Leszek Nowak

      5:11 Nie mogę , poprostu k**** nie mogę , to jest za dobre szczególnie to um mmmm

    58. RaptorXxX

      tez znam takiego fajfera co kreci antene na dupie i laski na to wyrywa hahahahahah

    59. Raquer

      3:20 what a music

      1. Raquer

        Albo dobra mam w kom

      2. Niepoważny Osobnik

        Открываю пивко, наливаю в стакан, закрываю глаза, сейчас мне будет легко

    60. TypowJanusz

      Tyle tych gównianych vinów srajnów z milionami wyświetleń , a tu w większości same perełki i tak mało wyświetleń wtf

    61. miły hejter

      4:42co to za piosenka

      1. miły hejter

        +Borzygniew Ojczenasz dzięki :)

      2. Borzygniew Ojczenasz

        aaron smith dancin ;)

    62. DemOX

      Mistrzostwo świata...

    63. Gmotocyklista

      Niektóre zmiany są okropne.. ALE CZY WIECIE, ŻE SZCZERY JERRY ZMIENIŁ SIĘ W NIEPOWAŻNEGO OSOBNIKA?!

    64. Gracjan Czerwiński

      Dobre pozdro mordo 👍

    65. Dawid Kapuściński

      To ja poproszę przypiąć ten komentarz XD

    66. Zwilek Hehe

      Da się te filmiki jakoś pobrać?

    67. Andrzej Jamrych

      2:17 nuta no no no no no no

      1. Niepoważny Osobnik

        Oh no - Capone

    68. Mateusz Majcherczyk

      xD wszyscy mają serduszka

    69. Wojciech Lajter

      3:50 utwor?

      1. Wojciech Lajter

        pentagrama tony igy

    70. Tom Cole - śmieszne animacje

      Po prostu xd I like

    71. Noriak

      3:33 link

      1. Noriak

        +Niepoważny Osobnik ale chodzi mi o to jak się nazywa ten chomik czy co to kuźwa jest

      2. Niepoważny Osobnik

        W opisie

    72. HOLE

      Świetny kanał

    73. Radek cieśla

      0:37 chyba nie powinieniem sie z tego śmiać ale nie moge sie powstrzymać

    74. Phylypowskyy

      3:30 nie no naprawde?

    75. artox

      Legenda głosi że nie dostane serduszka

      1. po prostu ja

        Nasluchales się bzdur 😂😂

    76. _ Zientek _

      1:33 naped na przód:d

    77. Kacper Live

      713067067

    78. XBigPanda

      MEGA!!! xDDD

    79. MuzykaFilmPolska

      5:00 muzyka z Pulp fiction adekwatna do sceny 😂

    80. Szymon Żerański

      Brawa za karte na czasie :)

      1. Niepoważny Osobnik

        Dziękuję :)

    81. SimpleGuy

      utwór z 1:40 ? Nie oryginalny - tylko akurat ten który został wykorzystany w tym filmie.

      1. SimpleGuy

        Wielkie dzięki !+Just Juliet

      2. Just Juliet

        Mad World Jasmine Thompson

    82. Gacha Niiko

      1:54 myślę że to bardzo dobra dyscyplina dla gracza fortnite Taniec fortnite? *JEBUT* I dziecko nauczone

      1. Rose Gachaverse

        X""D

    83. MattoJW TV

      1:21 muzyka?

      1. Niepoważny Osobnik

        Yeah! - Usher

    84. Grzegorz Krytkowski

      5:18 samobójca na dwa podejścia

      1. Grzegorz Krytkowski

        przypniesz plz

    85. Huno Orginal

      2:15 Nutka pls

      1. Niepoważny Osobnik

        Oh no - Capone

    86. Olivier Grabiec

      4:36 powie ktoś jaka to muzyka?

      1. Olivier Grabiec

        dzięki

      2. Niepoważny Osobnik

        Dancin - Aarpm Smith

    87. Matix

      To na końcu rozwala

    88. NEo

      5:10 Co to jest za rasa psa??

      1. rak nieborak

        Pieseł

    89. NOHUCKI

      4:47 z jakiego to filmu?

      1. Niepoważny Osobnik

        Mroczny Rycerz Powstaje, chyba coś takiego

    90. JacoB SkY

      00:24 to są babcie koło dworca xD i koło przystanku 😁

    91. some Radom user

      0:24 codziennie w Podlasiu

    92. Pan_Alpaka

      Co to za film 4:54? Jakaś to komedia czy co?

    93. michu mapper

      1:20 jaka to muzyka

      1. Niepoważny Osobnik

        Yeah! - Usher

    94. Aliekus Dynkus 19

      Powie mi ktoś jak nazywa się ta piosenka 4:42

      1. Aliekus Dynkus 19

        +Niepoważny Osobnik dzięki ziomek

      2. Niepoważny Osobnik

        Dancin - Aarpm Smith

    95. BuffaloBafeł

      3:17 zna ktos nute ?

      1. Niepoważny Osobnik

        Открываю пивко, наливаю в стакан, закрываю глаза, сейчас мне будет легко

    96. Milek_Rally 8

      1:17 jaka piosenka

      1. Milek_Rally 8

        +Niepoważny Osobnik dziena

      2. Niepoważny Osobnik

        Yeah! - Usher

    97. Katarzyna Grerkowska

      👍

    98. Br3in boy

      Coubs mocno.

      1. Br3in boy

        +Niepoważny Osobnik nie było to z przekąsem - zerknąłem po prostu na ultra liste :D

      2. Niepoważny Osobnik

        O tak, wystarczy spojrzeć w opis :)

    99. DeTRinZi M

      4:30 jaka to muzyka

    100. Madzieq

      0:50 Naruto style