Wielkie Konflikty - Odc. 26 "Mickiewicz vs Słowacki 2"

G.F. Darwin

G.F. Darwin

515 438 wyświetleń470

    UWAGA - SCENA PO NAPISACH! ODCINEK ZOSTAŁ ZREALIZOWANY WYŁĄCZNIE DZIĘKI WSPARCIU PATRONÓW! TY RÓWNIEŻ MOŻESZ NIM ZOSTAĆ!
    Patronite - patronite.pl/darwin
    Instagram: instagram.com/g.f.darwin/
    Subskrybuj:pl-news.net/chl/UCkPjHTuNd_ycm__29dXM3Nw
    Facebook: facebook.com/GrupaFilmowaDarwin
    Mail: kontakt@gfdarwin.pl
    Reżyseria i Montaż:
    Jan Jurkowski
    Scenariusz:
    Marek Hucz
    Jan Jurkowski
    Wystąpili:
    Juliusz Słowacki - Marek Hucz
    Adam Mickiewicz/Paweł Katakarski - Jan Jurkowski
    Ochroniarz „Skała” - Paweł Mitrowski
    Zdjęcia/Kolor Korekcja:
    Karol Pupiec
    VFX/ Digital Make up:
    Maciek Białobrzeski
    Charakteryzacja:
    Malwina Szablewska
    Muzyka:
    Audionetwork
    Piotr Arciszewski
    Dźwięk na planie:
    Robert Kubik
    Postprodukcja dźwięku:
    Agata Spychalska „PRO-TON” Studio
    Making of:
    Michał Michalski
    Fotosy:
    Magda Szczepańska
    Wsparcie produkcyjne:
    Patrycja Gajecka
    Miniatura:
    Renata Mydlak

    Opublikowany 10 dni temu

    Komentarze

    1. Czarny Wilk

      Mickiewicz to ch*j

    2. *Jan* *Galik*

      Jakby ktoś nie wiedział to, Cornelius to taki podróżnik w czasie. Widzimy go (chyba) tylko w Agencie 700 pt "zabójstwo Adolfa Hitlera". Wiem że większość to wie ale są wyjątki :D

    3. Araccan

      "Mickiewicz to chuj, Mickiewicz to chuj"

    4. søt xx

      kocham to i serie wielkich konfliktow i oczywiscie cala platanine Chaosu Sławka i tak dalej ❤️

    5. Michał Słotwinski

      Mickiewicz może grać Ivara w Wikingach xD

    6. ić stont

      #Team Słowacki

    7. Carmelo The GOAT

      No w końcuuuu

    8. Ala Z Polski

      Czy tylko ja kocham to "słucham?" gdzie kolwiek się to pojawi jest takie samo😂

    9. hello myfriend

      Zróbcie Romeo vs Julia :D

    10. Wiktoria Lipiec

      Chłopaki, jesteście geniuszami! Stworzyliście tyle świetnych filmików, ale kilka z nich łączy się w jedną całość... - 1 luty 2015 - Wielkie Konflikty cz. 1. Stosunkowo nic tam się nie dzieje - 16 kwietnia 2017 - Świetlne wrota. Widać tam, że Juliusz Słowacki wraz z... Kimś(?) wynajduje prawdopodobnie wehikuł czasu. Przenoszą się oni do innych czasów, ale nie mogą wrócić, gdyż maszyna się zepsuła. - 13 lipca 2017 - Tropiciele Prawdy. Zgadnijcie czego się dowiadujemy? Że JULIUSZ SŁOWACKI wraz z CORNELIUSEM VANDERBLITEM przenieśli się do PRZYSZŁOŚCI, Julek szuka Adama Mickiewicza, a o Korneliusu nie wiadomo nic więcej. - 10 luty 2019 - Wielkie Konflikty cz. 2. Tutaj dowiadujemy się, że część 1 Konfliktów to tylko sen Juliusza. Na dodatek Kornelius prawdopodobnie nie żyje. Juliusz został schwytany, a Adam twierdzi, że jest z naszych czasów. Na dodatek przyznaje, że okradł Słowackiego że wszystkich jego tekstów, przypadkowo przenosząc się w czasie. Zna Korneliusa Vanderblita. Może... To właśnie Mickiewicz był jego pierwszym uczniem, który jako pierwszy przeszedł przez "portal", a ten eksplodował? Nie wiadomo, z jakich czasów jest Kornelius, więc na ostatnie pytanie nie ma oczywistej odpowiedzi. Po nieudanym eksperymencie Vanderblit znalazł następnego pomocnika - Juliusza Słowackiego. Niestety, i tym razem coś poszło nie tak. Tak czy inaczej, moim zdaniem teoria jest dość prawdopodobna :D G. F. Darwin, czekam na dalszy rozwój wydarzeń :D

    11. zabójczymakaron

      Zostawcie mojego Słowackiego! A mickiewicz to chuj.

    12. Klara 2751

      Wiedziałam że mickiewicz to szuja :)

    13. ZZ

      Miałem dziś lekcje polskiego o Mickiewiczu

    14. Mojeek

      Na górze wacki, na dole wacki, kto lubi wacki? Juliusz Słowacki!

    15. Aloe Carter

      Miniaturki dały mi raka! MDMR

    16. Mat C.

      Kto lubi wacki? Adam Mickiewicz

    17. Wojtek Okrzesik

      Zróbcie Wielkie Konflikty Pewdiepie vs T-series

    18. Wielki Przegryw

      Wielkie konflikty powracają ?

      1. Anna Azymut

        Trochę ich jeszcze będzie, szczegóły są na grupie dla patronów na fb - Trzeci Krąg Wtajemniczenia

      2. Pączek Z Posypką

        Nie na stałe :)

    19. wampir 5014

      gzzzzz 700k subów

    20. good boi

      a kiedy 3 albo film pełnometrażowy?

      1. Pączek Z Posypką

        3 chyba nie jest planowana, a pełnometrażowy, jak będą fundusze

    21. Magik Games

      Mickiewicz to chuj Mickiewicz to chuj xD

    22. Tom Riddle

      PIŁSUDSKI VS DMOWSKI

    23. Juro

      Darwin PL-news Universe

    24. Kamila Malecka

      Scenarzysta jest geniuszem 😂❤❤❤

    25. Wilk ognia Wilk wody

      Czekam osobiście na Stalin kontra Piłsudski

    26. Devin Pl

      Ja czekam z niecierpliwością na gwiezdnego szeryfa 3 i na kolejną część agenta 700

    27. Mateusz Krupa

      Mickiewicz to chuj 😂😂😂

    28. Skamer

      ... Mickiewicz to c**j

    29. Gruby Dżony

      Najtrudniejsze w waszym aktorstwie jest chyba kiedy macie mówić i się nie śmiać w tym czasie.Te wpatrywanie się sobie w oczy jest komiczne.

    30. Gruby Dżony

      Świetna charakteryzacja,jak zwykle.Poprzednio diabeł,jaskiniowcy.Wszystko pasuje do siebie.Gra aktorska -mistrzostwo.Efekty specjalne-super.A gdzie jest ,,Basia",która parzyła kawę w biurze i była przy sądzie ostatecznym Hitlera?Grała super ,chociaż nie miała dużych ról.Jakoś utkwiła mi w pamięci.

      1. OtKot

        Martynę Krzysztofik można zobaczyć w Teatrze Starym w Krakowie :)

    31. Sebkun

      Mickiewicz Did Nothing Wrong. But He Didn't Do Anything Good Either.

    32. poczwarka85

      widly w gownie :)))))

    33. Albert Duzinkiewicz

      A co na to ziomki z Wilna?

    34. Z księżyca

      Historia nabiera tempa!

    35. Krzysiek Jasiński

      Mam taką sugestie... A gdybyście tak znowili serię wielkich budowli z archiwum Darwina? Według mnie seria warta zobaczenia na nowo... Pozdrawiam chłopaki, bardzo dobra robota 😉😉

      1. OtKot

        Darwini wielokrotnie powtarzali że stawiają na rozwój, a WB byłyby krokiem wstecz.

    36. Konrad Pyka

      SPOILER ALERT Tropiciele dojdą do prawdy

    37. Moje Konto

      Słowacki jest tutaj jak Skryba(Wiecie co mówił, po spytaniu go o to, jak to jest być skrybą? :D ) w Asterixie :D

      1. OtKot

        "Powiedz, jak to jest lubić wacki?"

    38. Edward Nygma/Nashton

      Czemu tak dużo 👎 ?

    39. Kasia J

      scena po napisach to był jakiś OGIEŃ! jak najszybciej kolejny odcinek!

    40. Me

      4K! dzięki

    41. Matical123

      JAKIE TO JEST DOBRE KURDEEEEE

    42. sylwia lelito

      A może Harry Potter vs Dumbledore? ❤️👊

    43. winston chesterfield

      Niczym TYgrys lub panTEra ! 😂

    44. WesstMontage

      Takie manipulacja czasem jak w Steins Gate

    45. _ DYWLAK _

      Czy kiedy kolwiek będzie Dzienik Internetowy?

    46. FeoMateo

      Aghh😍😍😍😍

    47. Emilia Modrzyńska

      Czekam na kolejną część😍

    48. maria

      "leszczem narodu polskiego" dobreeeee

    49. Łukasz Sorokin

      Bedzie trzecia czesc

    50. Sam Płotek

      #TeamMickiewicz!!!

    51. B.G.

      Mickiewicz to chuj

    52. SimonSay

      #MICKIEWICZTOCHUJ

    53. Wiktor Walczak

      Złoto👌🏻

    54. Robertslawno

      O nie znowu się Adam wkurwi ;)

    55. Ireneusz Maśliński

      Przydałoby się jakieś konto na wpłaty. Wiem, że wolicie jak ktoś zostanie patronem, ale patronuję już innym, a ile w końcu można. Natomiast wpłaciłbym coś za dobry film, np za ten.

      1. OtKot

        Najniższa subskrypcja na Patronite to 5zł, czyli jednorazowo możesz wrzucić 15 zł, a po trzech miesiącach nie musisz przedłużać subskrypcji. I na dokładkę masz przez jakiś czas bonusy z patronowania. (ale ja polecam szarpnięcie się na próg 10, czyli 3 dyszki jednorazowo, bo grupa Trzeci Krąg Wtajemniczenia to jest złoto!)

    56. boyler77

      Janek, jesteś w moim odczuciu, genialnym aktorem. Straszna szkoda, że nie mogę tego samego napisać o Marku. Tak czy inaczej, robicie niesamowite show. Dzięki!

    57. Mateusz Działach

      #MuremZaSłowackim

    58. Black Kitty

      KOCHANI, za niedługo 700 tysięcy subskrypcji

    59. kapiat2

      No w mordę! no i co dalej???? To nie może się tak skończyć - zbyt wiele pytań, zbyt mało odpowiedzi. Kurczę - zakręciliście ten konflikt bardziej niż scenarzyści serialu brazylijskiego. Czekam z utęsknieniem na ciąg dalszy :) Świetna robota chłopaki

    60. Ale Urwał

      O kuzwa robi się coraz ciekawiej

    61. Piocraf

      Kto lubi wacki? Juliusz Słowacki.

    62. Andrzej Franciszek Piwowarski

      Mickiewicz to chuj ZŁOTO

    63. Mateusz Kurek

      rewelacja :D

    64. MAR25

      -Proszę nie drzyj ryja w moim domu! -To ty mieszkasz w piwnicy?

    65. Krycha255

      Czym jest ta bomba dymna?

    66. franek de Rosset

      Świetne, jejku

    67. Brygida Niwak

    68. Water Melon

      I tak jestem #teammickiewicz

    69. Weronika Wiktoria Starczewska

      Jaki ja potencjał aktorski widzę w Mickiewiczu uhuhu

    70. Emialnell

      #TeamSłowackiewicz i chuj

      1. Emialnell

        Jestem z tego dumny

    71. Krzysztof Babula

      Mickiewicz to chuj

    72. IMĆ SHC

      3:37 ej świetna mimika

    73. WhoAmI

      "w pojedynku mickiewicz, słowacki to ty lubisz wacki, nie ważne czy lubię czy też nie lubię"

    74. Watkin

      Więcej wielkich konfliktów związanych z artystami

    75. Chlebek Knight

      Kiedy jakiś pełnometrażowy???????????

      1. Pączek Z Posypką

        Jak będą fundusze :D

    76. Wujek Sok

      jak ja was szanuje

    77. Jerzy Mossakowski

      Wciąż nie tracę nadziei, że cała seria Darwin Cinematic Universe zakończy się pełnometrażowym - może nawet kinowym - crossoverem.

    78. Michał Gos

      Kto wie kim jest Mickiewicz daje kciuk w górę 👍

    79. Michal Matulewicz

      #TeamSienkiewicz

    80. au au

      FUCKIN TAK

    81. Inez Inez

      Jejusiu jakie to jest dobre! Jesteście wspaniali. Podziwiam Was z każdą pracą co raz bardziej!

    82. Pazur*

      Co powiecie na Pan Twardowski vs Sławek?

    83. OLEK Obłoczek

      Kurwa, nie wierzę że to jest tak dobre. Oszukujecie

    84. ClayPlay

      "Nie"

    85. Michal Michal

      A kiedy ciąg dalszy Tropiciele Prawdy - "Słowacki"?

      1. OtKot

        Raczej nie będzie, ciąg dalszy stanowi "Tropiciele Prawdy - Mickiewicz"

    86. LasiuXDD

      Mickiewicz>>>>Słowacki

    87. Hi im QBA

      aaa jebać ich obu, przez nich musimy się uczyć tych głupich wierszy

    88. Wiktoria Borkowska

      Uwielbiam was ;)

    89. Piotr Tabiś

      Haha to jest to :D

    90. puglover377

      Najlepsi 💜

    91. Kraina YEYeyeyyeyey.

      Świetnie znów widzieć wielkie konflikty! Najbardziej uwielbiam

    92. MagdiNanjo

      Słowackiewicz > Taconafide

    93. nie ufaj nikomu

      Genialne

    94. masalala92

      GENIALNE!

    95. FrytekPL

      Słabe :!/

    96. Aleksandra Zaremba

      Czy jest ze mną coś nie tak, jeśli po tym odcinku nadal #TeamMickiewicz? :D Autentycznie, w tej odsłonie Janek pobił samego siebie, mistrzostwo!!

      1. Wojtek Okrzesik

        Nie jesteś sama mordo 😉😉

    97. PonyFucker

      MICKIEWICZ TO CHUJ!!!

    98. Agata G

      "Jesteś jak widły w gównie, czyli całkiem sam..." xD ♥

    99. Kalina Dziadosz

      Aaaa....le często odcinki 😱 Nie zdążyłam zadać pytania pod poprzednim. Czy Jaś i Małgosia trafią na kozetkę u Ludwika Mountgomery'ego?

      1. Kalina Dziadosz

        +OtKot chyba by im się przydało. Zdecydowanie potrzebują terepii.

      2. OtKot

        Jeśli mają kasę na podróże albo umiejętności teleportacyjne Małgosi są wystarczające, to jest taka szansa :D

    100. Jagoda Olszówka

      Scena po napisach jak w filmie Marvela! 😂❤️🤘