WYBIERAM NAJŁADNIEJSZĄ YOUTUBERKĘ (PRZY MOJEJ DZIEWCZYNIE...)

vNARF

vNARF

193 430 wyświetleń634

    Podjąłem się bardzo NIEKOMFORTOWEGO WYZWANIA. Przy mojej dziewczynie wybierałem NAJŁADNIEJSZĄ PL-newsRKĘ...
    FILMY Z MOJĄ DZIEWCZYNĄ (cała playlista): pl-news.net/client-playlist?list...
    _______________________________________________
    To było ciężkie przeżycie... Dzisiaj podjąłem się dość NIEWYGODNEGO CHALLENGE - mianowicie, przy mojej dziewczynie wybieram najładniejszą polską youtuberke... Ona przygotowała około 20 zdjęć, a moim zadaniem było każdą ocenić. Na filmie wystąpili tacy twórcy jak PYSIA, KLAUDUSIEK, LUURE, MAMIKO, WERSOW czy KOMPLEKSIARA. Kogo wybrałem? Zobaczcie najnowszy filmik - WYBIERAM NAJŁADNIEJSZĄ PL-newsRKĘ (PRZY MOJEJ DZIEWCZYNIE)
    _______________________________________________
    Codzienne zdjęcia i filmiki z mojego życia
    Instagram → @vnarf
    Instagram → @carmelove99
    TikTok → @vnarf
    TikTok → @carmelove99
    Snapchat → @vnarf
    _______________________________________________
    Kontakt w ramach współpracy → vnarf@gethero.pl

    Opublikowany 11 dni temu

    Komentarze

    1. Kalee242

      Czemu mnie nie ma w liście subskrybujących? Już dawno temu cię subuje😂

    2. Nikodem Sikorski

      Wiki -wika Vnarf-?

    3. Team Minecraft

      Subuje już od dawna tylko z innego konta mam nadzieję że się pojawię na następnym odc

    4. Ola Staniszewska

      Sysiaa

    5. Selena Skiba

      Zrubcie kittybella vs pamela

    6. Lalix PL

      WIKA JEST LEPSZA OD JAKICH DZIEWCZYN

    7. MajaCiszewska Vlog mc

      Poco pisze te komentrze i tak ich nie polubisz😓

    8. x D

      według mnie pasujesz bardziej do Klaudii

    9. noomeek

      pantofel

    10. natalia 1141

      Nudny jest ten odcinek caly czas te same osoby a on sie boi wlasnej dziewczyny xdd

    11. JHS sizzle

      PysiaOfficial ładniejsza od Pameli

    12. MUSIC_BROTHERS !

      Żeby coś usłyszeć trzeba rozglasic na maksa mikrofon z dirta

    13. CHUDY GRUBAS

      I tak najładniejszą PL-newsrką jest Mamiko❤❤❤

    14. Kle1D Beatbox

      i od tamtej pory nie sa juz razem haha

    15. MeFeDr0n -

      Ta z waks lepsza

    16. Dominik Buszmann

      Pysia to dziewczyna czuxxa

    17. Nika_ nagrywa

      Kto da mi suba od razu oddam💣👑💥

    18. BarcioYT

      Najlepszy film ever!!!

    19. Gracjan123 Łuczynski

      Najlepsze filmy z vnarf

    20. Park AxBTSxnia

      Widzę że nie lubisz brunetek

    21. Måjå :/

      Nienawidzę srysi69 (te cyfry specjalnie i to tylko moje zdanie)

    22. Borówki D

      Zapraszam na kanał xxdomax 💕💕

    23. Marta Kwiatkowska

      Nagraj z Sukanek

    24. Adrian Kleina

      Podobajom mi się wasze filmiki

    25. Anonim

      Lubisz blondynki vnarfi

    26. Waleria Sala

      Dlaczego nie Wersow

    27. Lulu Sorriano

      Super 🍿

    28. Wiktoria Marszałek

      Kocham Was ❤❤

    29. Natalia Klicka

      pusheen girl, hejka tu lenka😂😂

    30. Oleł_timbi 770

      Najlepsza para na PL-news ❤️❤️❤️

    31. Hannah

      Ale mi się miło ogląda wasze filmy, jesteście bardzo uroczy💖🌟

    32. Aleee Niuśka

      Jak się nazywa kanał tego chlopaka obok jej???

    33. Bartosz Gano

      Pysia najlepsza

    34. Maja Nicpoń

      Oj nie ładnie tak nie wybrać Klaudi.

    35. Patryk Urbańczyk

      wola jest piękna tak samo jak ty vnarf pozdro 😍😍😍😘😘😻❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    36. Karolina

      Ale Wika zawsze na 1 miejscu! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    37. Wiktoria żołopa

      teraz najladniejszego yutubera

    38. Gabrysia Baran

      1:15 hahah

    39. Dawid Michalik

      Mogliscie dac jeszcze besi523

    40. Jas Nie podaje

      A gdzie Pokimane??

    41. num noms gerl

      Epicki odc

    42. Maja Ośko

      Lubie bardzo fitlowesów

    43. Kamil Nieznam

      Nic nie słychać bo fajna muzyka zaglusza

    44. Troxu

      Uaaa na czasie boooy

    45. Jula Szot

      Piękne bluzy

    46. lil bober

      a gdzie cornelsy :(((

    47. Wiktoria Czaplak

      Jeju Ale fajne ❤😂

    48. Vicki Vicki

      Misiaki sysi obecne?❤

    49. Natalia Nowak

      Kto el waraito!? 😍

    50. Hubert Dziaduch

      Kozackie😀💞

    51. Anna Szewczyk

      Powinna wygrać Lipa 😕❤

    52. Megi Msp Vlog

      HAHAHA WIKA JEST NAJLADNIESZA❤❤❤

    53. AOX - JEEX

      To bylo groźne xdd

    54. Julia Wygonowska

      Te miny Wiki 😀😂 hehe

    55. Victoria Vilk

      Wybierasz same blondynki przynajmniej do 8min.😊🤙

    56. Marcin Pietrzyk

      Ptysia jest seksi

    57. Wiktoria Baranowska

      Lovvvvv❤️❤️❤️

    58. Emilia Sowa

      super filmik

    59. ChupaChups

      Woow nr 40 na czasie ! Mega 😉

    60. Natalia Wajda

      Po Was Klaudia wstawiła ten sam filmik z Maksem

    61. Patrycja Konieczna

      Czemu tylko wybierasz Blond włosy

    62. Aaaa Bbbb

      wwwwwiiiiiikkkkkkaaaaaa

    63. Wiktoria Trybus

      Wiki

    64. Wiktoria Trybus

      Siemka wiki

    65. Michał Wowra

      Ta mina

    66. Wika na dzień

      U mnie jak bym była facetem to by pamela została do końca a tak normalnie to matti by został do końca

    67. Mary K

      Wersow powinna wygrac

    68. Sonia Zet

      Fajny film

    69. Karolina Florek

      Deynn vs Pamela Ja wybieram Deynn a wy

    70. summer grey

      Nowy film! 😱😱nie będę się nudzić w ferie xdd😂😂

    71. PaTKa PaTKa

      Oj tego związku zaraz nie będzie 😂😂😘💗

    72. Okadii Okadii

      Śliczne bluzy 😍

    73. Laurey

      jezu się tak sracie, to chłopak nie może już powiedzieć, ze dziewczyna jest ładna, jeżeli ma partnerkę?

    74. Patrycja Aleksandrowicz

      weronika jest ładniejsza

    75. Patrycja Aleksandrowicz

      dlaczego kingi nie wybrałeś ona jest ładniejsza

    76. Patrycja Aleksandrowicz

      jak mogłeś nie wybra pysi

    77. Olka Kilerka

      ❤❤❤

    78. Mateusz meterx

      Słabo was jakoś słychać

    79. Wojtas Lol

      Uwielbiam was oglądać

    80. Patrycja fun

      wy jak rodzenstwo bardziej wyglądacie xd

    81. Paweł Dziedzic

      Super odc bardzo mi się podobało sazługujesz na łapkę w gure

    82. Macia Pacia

      Super filmik😍

    83. Wiktoria Pszonka

      Czy tylko ja zauważyłam gdy Wika powiedziała klaudusiek to vnarf się zaczerwienil

    84. Wika Gaczorek

      Mega ❤️

    85. Zuzanna Zorychta

      Sysia najlepsza 🤣 O kurde Pamela też spk🤣 ALE WYGRYWEM JEST WIKA OK? PS pozdrawiam misiaki i el wariato😁

    86. Sweet Emily

      Jesteście super!❤❤❤

    87. Julia Kowalska

      Ale wy jesteście super ❣️

    88. Nadia Czachorska

      Jak mogłaś zapomnieć o kosterze 😱 xd

    89. Szalony Edzio

      Reklam napierdolone jak z kałacha

    90. Nadia Czachorska

      Jesteście najlepsi! KOCHAM WAS! Kto tez like 💕

    91. Misiaczka 2009

      Nagrajcie koło wyzwań

    92. Misiaczka 2009

      Jesteście najlepśi

    93. Ytaru

      Chcialbym byc na odcinku :(

    94. Princes misia

      Kocham was oglądać ❤️❤️❤️

    95. PANDA TV

      TA SUKA CIĘ JEBIE NA KASE

    96. Kuba Suder

      Film fajny ale gustu to ty wgl nie masz xdd

    97. cribs962

      ale paszczur xDD

    98. Melh iorrPL

      Kto rudemu

    99. Natalia Blauciak

      Hahaha śmieszny ten odcinek 😂😂

    100. Martyna Małecka

      Bezsesu trochę bo on wybiera tylko blondynki